Tunis després de les primaveres

Després dels atacs d’aquesta setmana al Museu del Bardo de Tunis, una ciutat i un país que tan estimo, només puc dir que tots som tunisians i tots som turistes. Així ens hauríem de sentir. Propers a totes les víctimes. I recomano visitar Tunísia malgrat tot. És un gran país tot i la seva dimensió petita. No anar-hi ara seria com no anar al País Basc quan hi havia ETA.

Estic treballant en la versió en castellà del meu llibre “El món (no) és un lloc perillós”. Quan passen aquestes coses encara penso més en totes les persones conegudes o desconegudes d’aquests llocs a on un parell de dolents fan mal a molts altres. Però els bons som majoria.

Preparant la traducció revisc totes les coses bones que he viscut en aquelles terres de la ribera del nostre/ del seu Mediterrani. Dos capítols del llibre són a Tunis. Avanço el número 6: “Tunis després de les primaveres”.

Clica  aquí per llegir el Capítol 6 de “El món (no) és un lloc perillós”

Después de los ataques de esta semana al Museo del Bardo de Túnez, una ciudad y un país que quiero, sólo puedo decir que todos somos tunecinos y todos somos turistas. Así nos tendríamos que sentir. Próximos a todas las víctimas. Y recomiendo  visitar Túnez a pesar de todo. Es un gran país a pesar de su tamaño. No ir ahora seria como no ir a Euzkadi cuando había ETA.

Estoy trabajando en la versión en castellano de mi libro “El mundo (no) es un lugar peligroso”. Cuando suceden estas cosas, aún pienso más en todas las personas conocidas o desconocidas de estos lugares donde dos malos hacen daño a muchos otros. Pero los buenos somos mayoria.

Preparando la versión en español revivo todas las cosas buenas que he vivido en aquellas tierras de la ribera de nuestro / de su Mediterráneo. Dos capítulos del libro acontecen en Túnez. Avanzo el número 6: “Túnez después de las primaveras”.

Clica  aquí para leer el capítulo 6 de “El mundo (no) es un lugar peligroso”

You may also like...

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *