Concessionari i la crisi by xaviergual · 10 d'octubre de 2012 [cc_blockquote_left] És una broma? És un monument a la crisi? És la realitat? Irreal? [/cc_blockquote_left]
0 Les colònies perden l’olor i el fil 24 d'octubre de 2015 by xaviergual · Published 24 d'octubre de 2015